niedziela, 27 października 2013

Witam serdecznie! #1



Witam serdecznie! :)

Zgłaszam kolejny blog w blogosferze :) Zapewne tematyka już oklepana ale 
z własnego doświadczenia i obserwacji wiem, że im więcej tym lepiej. 
Więc o co tak naprawdę chodzi? Ano o to, że zamierzam dostarczać kolejnych inspiracji ludziom podobnym do mnie. Ludziom którzy lubią niekonwencjonalne rozwiązania, szukających kreatywnych sposobów na urozmaicenie swojego (bliskich, znajomych) życia, czy po prostu ludziom, którzy tak jak ja lubią otaczać się szeroko rozumianym pięknem. 

Zamierzam umieszczać tu wszystko to co mnie otacza. Wszelkie projekty tzw. DIY(zrób to sam), które dotyczyć będą również rozmaitych przepisów(wszak to też trzeba zrobić samemu:)). Będę zamieszczać tu również recenzje gier, książek, filmów.  Trochę taki misz masz będzie z tego mojego bloga ale mam nadzieję, że dosyć przyjemny .

Pozdrawiam K. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz