niedziela, 3 listopada 2013

DIY- ramka z muszelkami. # 5



Witam serdecznie :)


Ostatnio przeglądałam moje „zdobycze” z tegorocznych wakacji nad morzem. Wszelkie drobne pamiątki, uzbierane kamyki, muszelki. Postanowiłam zrobić z nich użytek i ozdobiłam nimi ramkę.




Czego potrzebujemy?




- ramka-może być to jakaś stara ramka lub kupiona(ja miałam w domu taką zwykłą drewnianą ramkę, którą kupiłam na allegro). Musimy jednak pamiętać, że nasza ramka będzie ciężka, więc tył ramki musi być solidnie zrobiony, by utrzymał ciężar ramki.
- kamyki, muszelki. Ja miałam kamyki zebrane nad morzem, kamyki schowane w muszelce,które kupiłam będąc nad morzem i ozdobne kamyki.

  
Kilka razy zmieniałam koncepcję wykonania ramki. Najpierw miała być niebieska(jak na zdjęciu wyżej), jednak stwierdziłam, że kamyki i muszelki na białym tle wyglądają lepiej. No to ramkę przemalowałam. Wahałam się których kamyków użyć i padło na jasne kamyki(takie ozdobne, które można kupić), które pełniły funkcję obramowania mojej ramki(ramka ramki? :) ) a wewnątrz przykleiłam muszelki. Do przyklejania używałam super glue- trzeba uważać na palce(oczywiście pracując z tego typu klejem posklejałam trochę palce ale duża ilość wody załatwia sprawę).

 Przyklejamy muszelki i kamyki wedle własnego uznania.

 Moja ramka prezentuje się tak:



Może ten pomysł Wam się spodoba i go wykorzystacie. Ja w swoją włożyłam zdjęcie znad morza jako miłe wspomnienie lata i wakacji.

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Świetna przeróbka ! Taka ramka z muszelkami a zwłaszcza z takim zdjęciem zawsze przywołuje miłe wspomnienia wakacyjne...:)
    Dzięki za odwiedzinki i pozdrawiamy:)
    Magda i Agnieszka

    OdpowiedzUsuń